Na de aankondiging van de eerste strenge lockdown in december 2020 hebben wij direct een nieuwe service gelanceerd: een lokaal afhaalpunt. Het ad hoc lanceren van deze dienst was een goede keuze maar hierdoor waren er zeker verbeteringen door te voeren. De feedback die we hebben ontvangen en de mogelijkheden die zijn ontstaan door het in gebruik nemen van nieuwe software zijn inmiddels verwerkt.
Tegelijkertijd heeft deze service een (nieuwe) naam gekregen: store2shop. Deze naam geeft precies aan waar het om gaat. De bestelling gaat vanuit uw winkel, de store, naar onze pakketshop. De klant kan deze bestelling vervolgens in onze pakketshop ophalen, zonder afspraak wanneer het de klant het beste uitkomt.
Naast enkele verbeteringen is de dienstverlening ook uitgebreid:
- Vooraf aanmelden van pakketten en direct labels printen
- 24/7 inzicht via de Sendhub webportal, u kunt zelf zien wanneer een pakket is afgehaald
- Uw klant ontvangt een gepersonaliseerde e-mail zodra het pakket bij ons klaar ligt om te worden afgehaald
- Heeft u geen zin of tijd om de pakketten bij ons aan te leveren dan kunt u gebruik maken van onze afhaalservice
Gebruik maken van deze dienstverlening is nog steeds heel flexibel, u betaalt alleen een kleine vergoeding per pakket. Geen vaste kosten en het gebruik van de webportal is gratis.